
REGULAMIN ZDROJOWEGO BIEGU KARNAWAŁOWGO ORAZ MARSZU NORDIC WALKING RYMANÓW ZDRÓJ 27.01.2018 r.
CELE
• popularyzacja biegów masowych i aktywności sportowej
• propagowanie zdrowego stylu życia
ORGANIZATOR:
Organizator: Gminny Ośrodek Kultury – Biuro Informacji Turystycznej w Rymanowie Zdroju
TERMIN, MIEJSCE, TRASA
• 27.01.2018 (sobota)
• Start i meta na parkingu przy cukierni „PICCOLO” w Rymanowie Zdroju.
godz. 14.30 – start biegu (kobiety, mężczyźni i dzieci wspólnie)
godz. 14.40 – start marszu Nordic Walking (kobiety, mężczyźni i dzieci wspólnie)
• trasa wytyczona alejkami parkowymi – dystans – 3,5 km. Start biegu i marszu wspólny, bez pomiaru czasu. Limit czasowy: 1,30h.
WPISOWE/PAKIET STARTOWY
• opłata startowa wynosi 20 złotych, w dniu imprezy – 30 złotych
• pakiet startowy: pamiątkowy medal, napój, batonik.
Dodatkowo organizator zapewnia poczęstunek po biegu (ciepły posiłek, napoje)
ZGŁOSZENIA
• w imprezie mogą uczestniczyć osoby pełnoletnie, niepełnoletni tylko za pisemną zgodą opiekunów.
• zapisy do biegu i marszu przyjmowane są do 26.01.2018 :
– osobiście w Biurze Informacji Turystycznej, Rymanów Zdrój ul. Zdrojowa 40
– elektronicznie na adres: biuro_it@poczta.onet.pl
– telefonicznie 13 43 57 190, 533 191 599
NAGRODY
• puchary i dyplomy dla trzech najlepszych zawodników w poszczególnych kategoriach
• nagroda rzeczowa dla najmłodszego uczestnika imprezy
• nagroda rzeczowa za najciekawsze przebranie uczestnika imprezy
• dla wszystkich uczestników pamiątkowe dyplomy
POSTANOWIENIA ORGANIZACYJNE
• Biuro Zawodów – Biuro Informacji Turystycznej, ul. Zdrojowa 40 czynne w dniu imprezy w godzinach 8.00-14.00
• odbiór numerów startowych w dniu imprezy w Biurze Zawodów w godz. 9.30-14.00.
• zawodnicy wyrażają zgodę na wykorzystanie wizerunku w materiałach informacyjnych i reklamowych.
• organizator nie ubezpiecza zawodników indywidualnie. Osoby uczestniczą w imprezie na własną odpowiedzialność.